Her birimizin bizi diğer bireylerden ayıran ve bizi tanımlayan yönlerimiz vardır. Aynı durum işletmeler için de geçerli. Bir işletmeyi diğerlerinden ayırt etmeye yarayan şey marka kimliğidir. Marka kimliği, bir işletmenin logosundan çok daha fazlasıdır. Müşterilerin zihninde markayı rakiplerinden ayıran logo, renkler ve markanın ayırt edici tasarımlar gibi bir markanın görsel temsilini kapsar. Marka kimliğinin görsel dili, işletmenizin birçok yönden müşteriyle iletişim kurmasına yardımcı olur.
Marka kimliği, sizi müşterileriniz tarafından anında tanınır kılan şeydir. Güçlü bir marka, müşterilerin belirli bir ürünü almak istediklerinde hatırladıkları markadır. Başarılı bir marka kimliği oluşturmak ürününüzü aktif olarak satın almadıkları zamanlarda bile müşterilerin akıllarında olmak demektir.
Finy olarak biz de markaların kendi yollarını hayal etmelerine ve yeniden tasarlamalarına yardımcı oluyoruz. Başarılı bir markanın tutkudan güç aldığına inanıyoruz ve bu tutkuyu tasarımla birleştiriyoruz. Gelin marka kimliğinizi beraber oluşturalım!