09.10.2023
Sosyal Medya Yönetimi
Yeniden Antakya Platformu Derneği
Antakya Platform Derneği (YAP), yıkıcı depremden sonra Antakya'yı yeniden ayağa kaldırma misyonuyla yola çıktı. Derneğin amacı, depremden sonra Antakya'daki mevcut durumu iyileştirmeye yönelik gönüllü projeler ve faaliyetler yürütmekti. Sosyal medya yönetiminde, mevcut projelerini duyurmayı, gönüllülerle etkileşimde bulunmayı ve daha geniş bir kitleye ulaşarak bağış toplamayı amaçladık.
Finy olarak, YAP'ın sosyal medya varlığını etkili bir şekilde yönetmek için hedef kitlesinin aktif olduğu Instagram'a odaklandık. Stratejimiz, derneğin mevcut projelerini duyurarak ve geçmiş faaliyetlerini vurgulayarak gönüllü sayısını artırmaya ve Antakya'nın deprem sonrasında yeniden ayağa kalkmasını hızlandırmak için bağış toplamaya yönelikti.
Finy olarak, YAP'ın misyonuyla uyumlu ve hedef kitleleriyle rezonans sağlayan ilgi çekici içerikler oluşturduk. İçerikler, derneğin marka kimliğini vurgulamayı, geçmiş etkinlikleri ön plana çıkarmayı ve gönüllü bağışları teşvik etmeyi amaçlıyordu. Ayrıca içerik performans metriklerini analiz ederek YAP'ın sosyal medya stratejisini optimize etmeye odaklandık.
YAP ile işbirliğine geçmeden önce YAP, düşük etkileşim oranlarına ve az sayıda takipçiye sahipti. Etkili içerik stratejileri sayesinde, YAP'ın Instagram'daki erişimini ve etkileşimini önemli ölçüde artırdık. Organik olarak, derneğin takipçi sayısı kısa bir sürede 3000'den fazla kişiye yükselttik. Finy olarak sosyal medya yönetimi konusundaki uzmanlığımız ile Antakya Platform Derneği'nin (YAP), Instagram'da sayfasında kayda değer bir büyüme gerçekleştirdik.